Kızlar dün gece niyetlendim allahım bu bebegi bana sen nasıp ettin adınıda sen nasıp et bana ruyamda goster dedim uyudum ruyamda hastanede bı bebek verdıler elıme sardım onu battanıyeye üşümesin diye bebege adın ne senin dediler hızır dedi sonra onu aldım eve gittim ali isminide cok ıstıyordum uyandım sabaha karsı hayır olsun dedim uyudum hızır ali koy adını dediler bana sizce bebegımın adınımı görmüşümdür allah nasıp etmişmidir bana