Hayırlı olsun😍❤️ Bende 12 haftalıkken erkek diye öğrenmiştim ama dün gittim 14 haftalıktı kızda olabilir dedi ay çok şaşırdım valla 1 ay sonra gidicem tam netleşmesi için arada kaldım😂😂 hangisi olrsa olsun sorun değil ikiside yok sonuçta rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inş❤️😍