Biricikcim Tatlım Merhaba. 😊 Gebeligimi henuz yeni ogrendim sayilir. 2 ay adet gecikmesi yasadim. Ama bu durum beni suphelendirmedi cunku genelde duzensiz adet goruyordum PCOS dan dolayı.
Adetim gelsin artik diye dua edip beklerkennn bir gun kahverengi bir lekelenmem oldu . Ped koydum hemen ama birdaha lekelenmem olmadi. Ertesi gunde yoktu. Belirtidir herhalde adetm gelecektir diye bekledm. 4 gun sonra ayni sekilde birdaha oldu. Ve bu arada kasıklarımda da ayyynı adet olacakmisim gibi agrilar ve hisler vardi. Tek belirti kendimi asiri derecede halsiz yorgun bitkin hissetmem oldu. Hemen test aldm yaptm ve anında cift cizgi oldu. Sonrasinda doktora gittim. O lekelenmelerin bebegin yenice rahime tutunuslarindan kaynakli oldugunu soyledi. Dusuk tehditi olsa idi normal sekilde kan renginde kanaman olurdu dedi. Yani kisacasi sen bi test yap test 😊♥️👏🏼