Kızlar Bugün saat 5:30 Tuvalete gittim kan geldi idrarimi yaptiktan sonra 5-6 damla gece boyu zaten adet sancısı gibi sancim vardı çok şiddetli değildi geri doktoruma yazdım sabah gel alttan muayne edelim dedi sabah olunca eşimle birlikte gittik tabi benim sancılarım devam ediyordu ben dogurcam heralde dedim çatı muayenesi oldum ebe baktı çok korkuyordum ama inaninki hiç acımadı hatta dedimki gercekten baktınız mı dedim kendinizi hiç kasmayin korkulacak bişey değilmiş 1 cm acikligim varmış bekleyeceğiz dedi dua edin kızlar inslh bugün doğururum