123w123w Beni ağlatacak derecede kötüyüm geçende böyle olduğumda sabah nişanım gelmişti ama 20 gün geçti hala bişey yok bugünde böyle oldu anlamadım çok canım yanıyor doğum belirtisini acaba
duha13 123w123w bir sen bide ben doğuramıyacaz heralde 😂aynı haftalardayız aynı şikayetler var ama gelmiyolar😂
Aysen 123w123w Allah yardımcın olsun bende 39 oldum 40a kadar gelmezse sezeryana alıncam çünkü hiç tık yok oglusumda 🙄🤰Biran önce rahata kavuşuruz inşallah insan stres yapıyor her ağızdan bir laf çıkıyor sinir bozucu oda.
123w123w duha13 ama bu kaburgalarımi kırıyor gibi ağrı çok kötü en son böle olduğumda nişanım gelmişti
duha13 123w123w sıcak uygulama yap bakalım gecıcekmı gecmezse bı doktorunla gorus derım neolur ne olmaz
duha13 123w123w canım ozamn kardilojiye gozuk bende aynı senın gıbıydım kalbımde ıltıhap cıktı halada ılac kullanıyorum hamılelıkle alakalı degıldr belkı