Ozlemdmn Maksatı isim koymak değil ki cinsiyetini öğrendiğimiz gün bana babama söyle sana kredi kartı versin hastane masraflarını tüm eşya masraflarını kısaca tüm masrafları bebeğin karsılasın dıyo Maneviyattan çok maddiyata bakıyor esım kaynım oğluna ilk başta babamın adını koyacağım demiş doğduktan sonra hayalimdeki isim vardı onu koyacağız diyip geri değiştirmiş güya çok üzülmüşler koymadıkları için babasının gönlünü yapacak sözde amak zerre kadar anneyi düşünen yok tatlı dille halletmeye denedim olmadı büyük ihtimal kavga çıkacak en son çare kayınpederimi adını koymak istemiyorum diyeceğim o zaman anlarlar sanırım küssende küstüm pek de umrumda degıl🤣😂