Ilahe1998 Dün akşam test yapdim,neqativ cikdi,3 saat sonra teste yine bakinca 2ci hatti hafifden gordum, akşam yapilan test dogru diyilmi?Belde aşırı ağrı var bu ne ola bilir ki?
Lacivertli_kelebek Ilahe1998 kan testi versen daha iyi sonuç alırsın belirtin adet sancisi da olabilir
Merveb46 Bende akşam test yapmıştım tek çizgi oldu aonra unuttum onu 3 saat sonra gidip gördüm kurutma makinasının üstünde çok hafif bi çizgi görünüyordu 2. Ertesi gün gittim kan testi yaptırdım beta hcg 57 çıktı yeni yeni hamilelik oluşmuştu şuan 16+4 haftalık hamileyim :) darısı size İnşallah