Selamlar herkese
Sinirlerim aşırı bozuk 5 senedir aynı yerde çalışıyorum 18 + 4 haftalık hamileyim 08:30 - 18:30 çalışma saatleri. Burada görüyorum herkes hamileler günde 7 buçuk saatten fazla çalışamaz filan diyenler var. Ben ondan da geçtim artık karnımdaki bebeğe saygı duysunlar acısınlar yeter diyorum. Yurt dışından müşteriler ziyarete geliyor canım çıkana kadar onları dolaştırıyorum turist rehberi gibi. Bu da bi noktaya kadar tolere ediliyor ama akşam olunca iş bitmiyor hadi yemeğe çıkarcaz misafileri leş gibi içkili sigaralı yerlerde gece yarısına kadar tutuyor beni. Hamileyim içki içemem sigara dumanı bana zararlı, ben burdan ayrılayım size afiyet olsun diye ağzımla söylememe rağmen beni bırakmıyor. Bugün yine saat 4 buçuk olmuş Zeytinburnunda bi toplantı var marmarayla gitcez diyor bana gelmiş. Ben artık dışardaki işlere gidemem maalesef sancım var dedim. Çıkacağım işten zaten şurda 2 ay sonra. Neden hala zorluyor anlamış değilim. Bir an önce şurdan kurtulmak istiyorum artık. Paylaşmak istedim sadece.