Cennet1958
Yaptım canim,diş doktorunada gitdim,korkuyorlar kendi ustelerine almiyorlar.Hamilelikte riskli diyorlar.Onlar oyle soyleyince bende korkuyorum gercekten bisey olur diye.Kendi doktorumda biraz sabr et diyor.Daha ne kadar dayana bilirim bilmiyorum.Geceler hep bebeğim sakin olurdu uyurdu,ama şimdi ben uyuyamiyorum ağrı cekiyorum.Oda ancak haraket ediyor.Durmuyo.Sanki hiss ediyo,😓