Merhaba hamiş annelerim😍
Size bir soru sorucam 🙈
36.hafta 5.gündeyim ve bugün itibariyle sağ ayağımın üst tabanında şişlik ve şişlik olan yerde kızarıklık farkettim , yan kısımda catlayacakmış gibi bir görüntü ve kuruluk vardı, nemlendirdim fakat bu normalmi ?.
Hamilelikten sebep zaten bir şişlik var vucudumda ama bu derece şişlik de ilk defa farkettim .
İlk hamileliğim tecrübesizim endişe etmem gerekirmi bu durumda 🤦🏻♀️