Kızlar gebeliğim in başından beri antibiyotik kullanıyorum en son 1 hafta önce yine kullandığım halde şu an çok kötü durumdayım idrarımı yapamıyorum sürünüyorum resmen evin içinde nefes alamıyorum 35 haftalık gebeyim ne yapabilirşn doktor sürekli tek kullanımlık verip gönderiyor