Meliskaya kan degerlerim iyi cikti ama enfeksin az bir miktarda var. kurtulamadm bu enfeksyondan neden devamli.oluyor acaba bilgisi olan varmi arkadaslar
Betl35 Meliskaya İdrarda mı var canım? Ya bende şeker testi yptırıcam korkuyorm şeker çıkmasından açlık ve tokluk kaç çıktı acaba
Meliskaya Betl35 evet idrarda cikti :(aclik tokluk orani 90 lardaydi doktor iyi normal dedi ama enfeksiyon az var cogalmasin dye munorol toz yazdi onu icecem hem bol su ile gececek insallh