arzuu3469 kizlar bende hasimato troidi varsi zor gamile kaldim zaten kaldiimda 7cikmisti ilaci yukselttik 4ay devam etti sukur degerim dustu simdide carpinti basladi 3gundur napcam bilmiyorum korkuyorum bebegime bisey olur die.ilaci bikacgun kullanmicam
Esrelf arzuu3469 canım bi doktoruna danış yinede ama çarpıntı nerdeyse herkeste oluyor. Kalbin iki bedeni beslediği için hızlı atıyor. Hemen ilaçlarını bırakma.
Gkc arzuu3469 bende hashimtym bende de çarpıntı var endişelenmeyin kötü bir şey olmaz Allahın izniyle🙏🏻
Ipekokanliya arzuu3469 bende de var aynı hastalık ilaç tedavisi görüyorum çarpıntı bende yaşadım ama hamilelikte genel diye biliyorum çok yorma kendini gün boyu oluyosa da doktoruna danış derim kendinide bebeği de tehlikeye atma bence .
arzuu3469 gun boyu suruyo canim ya oncedende oluyodum 3ay ilaci kullaniyodum basliodu carpinti korkuyodum hamileyken olmasindan ama yine basladi
arzuu3469 Ipekokanliya 16.haftadayim suan yorulmuyorumki zaten genelde evde uzaniyorum siz ilaca devammi ettiniz carpintida 3gundur basladi bende
GrkemGeyik arzuu3469 ilacını sakın bırakma doktor söylemeden o haftalarda çarpıntı çok normal ilaç bebek için de senin için de önemli doktoruna danış mutlaka kafana göre bırakma ALLAH ın iziniyle bi şey olmaz sağlıkla alırsın kucağına.
arzuu3469 amin insallah ama dahada artar carpinti 3gun icmicem 75mg iciyodum 50 iccem haftaya ancak gidebilirim doktora
iremuhammedd arzuu3469 bende guatr hastasıyım ilaç kullanıyorum hamile kamlayı düşündüğüm zaman kontrle gttiğimde ckmştı ozaman 25 mg la başlamıştım ancak hamile kalınca tsh 2.5 altında olması gerektiği için 50 mg’a yükseltti doktorum çok şükür 1küsüre düştü ama her iki doktorumunda söyledipi tek şey hamilelik boyunca asla bırakmayacaksın değerlerin düzelmişken bir daha bozma çünkü değerin fazlalığnda yada azlığında bebege cddi zararlar verebilir sakın ilacını bırakma bi endokrn uzmanına görün ama çarpıntı olağan bişey skma canını
Suheda arzuu3469 olurmu cnm ilaci nasil bırakırsın carpintiyi tiroid yapar zaten kesinlikle doktoruna sormadsn ilaç bırakma tiroidin bebeğe bile gecebilir
aysel1520 Canım ben hamile kalmadan önce 24tü değerlerleriö şimdi sıfırın altından bişey olmaz Allahın izniyle sen düzenli ilacını iç mutlaka ☺
ayla-bc arzuu3469 bende hasimatoyum korkmayin birsey olmaz Allahniznyle.ilacimida surekli kullaniyorm.sizde ilacinizi birakmayin eger cok stres yapiyosaniz dr nuza danisabilirisiniz. @Arzu @Arzu
Lonelinesss arzuu3469 ilacı bırakırsan çok tehlikeli bide tek başına bu kararı verme lütfen doktoruna söyle çok tehlikeli bende bi ara bırakmıştım çok köyü oldum başım dönüyordu kalbim çok hızlı atıyordu şimdi düzeldim çok şükür sakın ihmal etme
Mucizemibeklerken arzuu3469 Merhaba ben de haşimato troidisiyim ilacı kesinlikle bırakmamalısın çarpıntı olmasının bebeğe bi zararı yok fakat tsh nın yüksek çıkmasının bebeğe zararı olur endokrin doktoruna gidip ilacın dozunu ayarlatabilirsin
Valeriamom arzuu3469 bende içiyorum 75 mg levotiron çarpıntım yıllardır vardı şuanda da var artık takmıyorum🙂
arzuu3469 Valeriamom devammi ediyosunuz carpinti olsada.sanki cok kosmusumda kalbim carpiyo gibi oluyo nekadar tuhafya sonra korku gelio gecmiyince.ben omur boyu kullancam bu ilaci tek sorunum carpinti yapmasi
Valeriamom arzuu3469 bende çarpıntı vardı kendimi dinledikçe panik atağa dönüştü🙂 kaç kere kardıyolojiye gittim hiçbirşeyin yok psikolojik dediler tiroid ilacımı tabiki bırakamam bebeğim için içmem gerek. Çarpıntım tiroid ilacını içmeden de vardı benim☺
arzuu3469 Valeriamom benimde ayni canim oncedende oluyodu oncedende troidim vardi bi sure kullaninca carpinti oluyo panik atakta yasadim ilacta kullandim sonra anladimki troidden biraktim panik atak ilacini .araarada troid ilacini birakiodum carpinti yaptikca ama suan hamileyim onemli oldugunu cok iyi biliyorum.bazi insanlarda boyle etkiler yapmiyo nie etki yapio anlamiyorum cogu insanin kullandii bi ilac sonucta