Merhaba arkadaşlar benim değerim dün 51 di genelik var denildi zaten bu değerde ultrasyondan felan gözükmez dediler bugün de değerim 36 ya düşmüş kimyasal gebelik galiba dedi hormonların yükselip düşmüş dedi sizden böyle bir durum yaşayanınız var mı cevaplarsanız çok sevinirim