Mucizenin_Annesi Amin canım inş . Saol . Evet REFİKA SELİMOĞLU doktorum. Hastane yetersiz bunu konuştuk doktorumla olası bir durum da zaten kendisi gibi emin ellere gönderiyor 2 arkadaşım da onda doğum yaptı ve çok rahat olduğunu doğumun o kadar sakın ve güzel gececegini bilmediklerini anlattı çok iyi olmuş onların doğumu. Geçen gün hastane de nst de bağlıyken bir tane bayanı doktorum sezeryan yaptı 5 dk sonra bebek kucaginizda dedi . Ve gerçekten o kız dua ede ede çok sakindi güzel geçmiş baya yüzü gülüyordu o an işte bana ayrı bir enerji ve mutluluk geldi ..