UraSsmom Betl35 Doktor diyetisyene yönlendiriyo Bi süre verdiği listeye uyup şekerini ölçüyosun. Ben günde 4 kez ölçüyorum. Sonrasında doktor bakıcak ve duruma göre böyle devam et yada insülinle başlayalım diyecek.
Betl35 UraSsmom Şeker testi yapılcak ben çok tedırgınım Şeker çıkıcak gbı hıssedıyorm nedense çok tatlı yıyorm idrara çok çıkıyorm. Açlık şekerim 90 çoğunlkla Sizin açlık ne çıktı?
Betulaks UraSsmom tokluk 1. Saat ve 2. Saat olarakmı ölçüyorsunuz siz? Ben sabah açlık sabah toktuk 1. Ve 2. Saat öğlen ve akşamda aynı şekılde bakıyorum bazen gece yatmadanda bakıyorum gunde 7 8 kereyi buluyor😅
UraSsmom Betl35 Açlık 2 gün öncesi sağlık ocağında 84 çıkmıştı şeker yüklemesi yaptırdığım gün 101 çıktı stresten mi oldu bilmiyorum 🤷♀️ Saat 155 Saat 181 çıktı Ben de çıkar diye korkuyordum bide şeker yüklemesi yapılırsa da çıklarsa, sonra yiyemem diye o haftalarda canım ne tatlı çektiyse yedim. Sonuç sınırda çıktı işte dikkat et sende ne zaman yapılacak yüklemen
UraSsmom Betulaks Günde 4 kez istedi doktorum cnm Sabah açlık tokluk Akşam açlık tokluk şeklinde onları yazıyorum Arada merak edip ölçtüğüm oluyo benim de tabi 😅 1.saat 2.saat dediğim şeker yüklemesinden sonraki ölçümler