Ben ilk oğlumda mobilya beşik aldım 1.5 yaşında olduğu için oğlum hala bizim odada ikinciyede sepet beşik aldım. Daha kullanmadım çünkü odaya 2 beşik koymuş olacağım o yüzden küçük bir şeyler almam lazımdı ama kıyaslamak gerekirse çok uzun süre yatamaz 9-10 ay en fazla ben işimi görsün idareten diye aldım