Mrvclskn ben kullanmadım ama yengem kullanıyodu cok memnundı kakao yagı kocaman karnı olmasına ragmen ıkı hamılelıgındede hıc catlagı olmadı kkao yagı suruyodu her gun
bendede catlak yok ıkıncı hamılelıgım bu hıc kasımadım karnımı kaşırsan yırtılır dıye duymustum kaşıntı geldıgınde dusa gırdım lıfledım nemsız bırakmadım hic krem yag vs kullanmadım hıc
en onemlısıde bünyeyle alakalı bıse