miine Kızlar merhaba 😊 besik ve dolap kuruldu bizim temizlemem gerekiyor ama nasıl, sirke ile miolur mu yoksa duru su ile mi sizler.nasil temizlediniz beşik ve dolabi onerilerinize açığım 🤰👼💕
Deletedmom138 miine ben önce sirke karbonat sonra duru suya gül suyu damlatıp silicem koku olmasın diye
abilgili miine ebebek’te baby&me markasının bitkisel, anti alerjik çok amaçlı yüzey temizleyicisi var, ben ondan aldım, hem yerleri hem mobilyasını onunla sildim, hatta sonra tüm evde onu kullanmaya başladım, çok güzel oldu, tavsiye ederim👍🏻
Begonia miine Ben sirke ve lavanta yağıyla sildim. Daha sonra da duru suyla sildim. Zaten ev temizliğinde de sirke ve lavanta yağı kullanırım sadece kimyasal şeyler kullanmıyorum
Begonia miine Özellikle lavanta yağı kokusuna zararlı hiçbir şey gelemıyor araştırabilirsiniz çok etkili evimi de hep sirke ve lavanta yağıyla Silerim🤗
miine Begonia lavanta yağını hic duymamistim canım bu zamana kadar 😊 beyaz sirke ile.mi yoksa elma sirkesi ile mi kullaniyorsunuz
Begonia miine Beyaz sirke ile kullanıyorum ama evde yoksa normal sirke de kullanabiliyorum çünkü lavanta yağı onun kokusunu zaten alıyor ev çiçek bahçesi gibi kokuyor 🌸🌸
Ask_H miine ben sirkeli su ile temizlerim sanırım yada karbonatlı su da olabilir daha almak oda takımı ama düşüncem bu şekilde