Arkadaşlar dünden beri karın ağrım var gün boyu neredeyse..regl aprısı gibi bazen hafif bazen fazla şekilde.. bel,kasık ya da başka ağrı yok.
Ve dünden beri çok hareketli olan bebeğimin hareketleri Zayıfladı sanki tepki veriyor fakat sert şekilde değil.. çok zayıf hissettiriyor.
Korkmalı mıyım ? Perşembe günü doktordaydım hiçbir sorun yok dedi