Oznurrb özel olarak yaptığım birşey yok açıkçası haftada bir limonlu su içerim faydalı olduğunu duymuştum.Tansiyon problemim benimde hiç olmadı çok şükür onu da haftada bir yada iki kere sağlık ocağında yada eczanede ölçtürürüm.Doktor kontrolüne gittiğimde zaten orda da ölçülüyor devamlı bol bol su içerim ,tuzlu yememeye dikkat ederim bu kadar aslında biraz dikkatli olduğunuz zaman sıkıntı yok doktorun zaten muhtemelen sanada coraspirin önerecektir ben hala kullanıyorum henüz bırakmadık.Stres yapılacak bir durum yok sonuç olarak 🙂