Ben Sefaköy Medipol'de Pelin hanıma gidiyorum 32+2yim çok memnunum doktorumdan gecen hafta doğum katına çıkıp odalara baktım sadece hastanenin odaları aşırı derecede küçük doğum şeklim henüz belli değil normal olursa 1 gece
Sezaryen olursa 2 gece kalacağım ama odaların o basıklığı aklıma geldikçe Mega'ya gitseydim keşke diyorum doktorumdan çok ama cok memnunum o yuzden kucuk buyuk artık burada doğumum olacak diye kendimi teselli ediyorum 😂