Bsrdvrn Kızlar hcg değerim ayın 20 sinde 185 ti dün test tekrarlandı 352 çıktı yarın gene çağırdı doktor çok yavaş yükseliyor normal değil dedi bu şekilde olup birden yükselen var mı yoksa dış gebelik diye korkmalımıyım 😔😔
Pamuk123 Bsrdvrn Dış gebelikte aksine çok hızlı yükselir canım sonradan toparlayanda çok gördüm sağlıksız gebelik olanda sen içini ferah tut hakkında hayırlısını iste rabbimden😊
Bsrdvrn Islim123 adet düzensizliğim var ne zaman olcam bilmiyorum ki yani 30-40 gün arası değişiyo aslında çokta düzensiz değil ama ne biliyim valla perişan oldum ya 😭