minicikbirmucize Kızlar şeker yükleme testi yaptırdım bir kere kan verdim az peynir ekmek yemiştim OGTT 50 Gr 1.Saat sonucum 84 mg/dL çıktı sizce normal mi ? Doktoruma gönderdim bu arada sizlere de danışayım dedim 🙏😊