Bsecill Ozgee11 evet elektriklide rahat ettim gerçekten ama sürekli kullanmam dersenizde manuel işinizi görür ben bebeğim aç kaldığı için sağıp verme yoluna gittşm açıkcası ama mesela senin sütün bol olur çocuk içer doyar kalanı çekmek için manuelde olsa olur
Ozgee11 Bsecill teşekkür ederim ama insan bilemiyor işte ne olacağını. Son anda sıkışmak da istemiyorum. Elektrikli almak en mantıklısı sanırım
Bsecill uzumun_annesi rahat oluyor gerçekten çocuk uyanmıyor bile içirip altını temizleyip uyutuyırum max 40 -50 dk sürüyor ama çocuk uyanınca emme olayı uzun oluyor e bide uykuya geçme süresi derken 2 - 2,5 saat oluyor resmen
Zezemeze Eğer çalışıyorsanız elektrikli daha rahat olabilir sonra kullanma açısından. Ben evdeyim bu yüzden Manuel aldım hatta bugün sipariş verdim wee baby markasının. Yorumları güzeldi bakalım :)
Bsecill Ozgee11 yani tabi temkinli olmak adına iyi şuan jokerdr civilde felan indirim var dilersen bak ben lansinohu yeni aldım üye indirimiyle felan 160 -170 e felan geldi bana çok iyi oldu
EcrinveSelim Weebaby manuel var ben çok beğendm açıkcası elektrkli kadar sağım gücü var tek fark kendm yapyrm cokda yormadı yani ilk zamanlar cok işime yaradı hastanede yattı kuzum sağdım hep
Sumeyye_g uzumun_annesi bende lansinoh aldım tekli elektrikli olan çevremde çok kullanan vardı memnundu aldım Dursun kenarda ne olur olmaz diye aldık
my_babe uzumun_annesi bende süt sağma pompası almayı düşünüyordum bugun hastanede ebe ve hemşireler şey dedi süt sağma pompası meme ucunu çatlatıyormuş onun yerine elle sağmak en sağlıklısıymış meme ucundaki sinirleri falanda uyarıyormuş elle sağınca en sağlıklısı öyleymiş bende çok kararsız kaldım
uzumun_annesi my_babe Elle sağmak bana çok mantıklı gelmedi canım pompa yoksa tabiki geçici süre olabilir ama bir sürü şeyin arasında ona gücümüz olmaz bence 😏
uzumun_annesi DeryaToprak Bencede o marka güzel krem olarak da onu aldım ama pompanın fiyatı biraz yüksek .. eğer çıkabilirsem onu almak istiyorum, bakalım