Geçmek bitmek bilmeyen bir enfeksiyonum var. Kullanmadığım hap kalmadı bırakınca yine başlıyor. 28. Haftadayım. Var mı sizi rahatlatan ilaç veya tavsiyeniz ? Doğuma kadar bitmesini istiyorum artık bebeğime geçmesini istemiyorum. Piyeloseptly kullanıyorum biraz iyi geldi gibi ama sizin de kullandığınız ilaçları merak ediyorum