Merhaba kızlar ya sizde de oluyor mu bulantı iştahsızlık ve kilo verme durumu ben 33 haftalığım 53 kiloda hamile kaldım en son 65 kiloya kadar çıktım ama şimdi de 60 kilo çıktım sabahları hiç iştahım yok ilk aylardaki gibi bulantım var hiç bişey anlamadım ama çok şükür bebekte de kilosunda da bir sıkıntı yok bende mi bi anormallik var başına böyle bişey gelen var mı? 🙄