sinemayyildiz gerçekten hamilelikte çalışmak çok zor 17+1 oldum bende ama çok zorlanıyorum, masa başı 8-18 ama bütün hafta çok yoruyor. Bu yüzden akşam 9 gibi uyuyakalıyorum. Gün sonuna doğru başım ağrıyo, ama bişekilde vücut alışacaktır 32. Haftaya kadar sabretse yeterli 😊