Kanımda enfeksiyon çıktığı için tahlillerimi doktora göstermeye gitmiştim bebek karnımda çok sertleştiği ve battığı için bi kontrol edelim dedi. Ultrasonda bebeğin eşi yaşlanmış ve suyu kireçlenmişti perşembeye sezaryen günü verdi normal doğuma çok müsaittim ama böylesi kısmetmiş nolur çok dua edin Allah bebişlerimizi korusun 💐🙏🏻