Kizlar 27+2 hamileyim . Bugün kontrole gittim bel ağrısı çekiyorum sürekli doktorum rheumon diye bı sprey verdi belim için daha önce kullanan oldu mu ? Günde 1 kez yazmış ama esim yanlışlıkla 2 defa sıktı 1 saat sonra duşa girdim çıkınca 1 kere ben sıktım endişe ediyorum kullanan var mı acaba bebeğe etki eder mi