Merhaba kızlar.15+1 haftalık hamileyim. Evlenmeden önce de bende hepatit B vardı. Evlendikten sonra dahiliyeye gidip kan verdim. Değerim yüksek çıkmadı. Suan hamileyim. Doktor arastirma hastanesine gidip bebegin DNA sina bakılması lazım. Bugun kan aldilar. Sonuclar 15 gun sonra çıkacak. Doktor yüksek çıkarsa değerlerin ilaç vereceğim. Virüs bebege bulaşmasın diye. Yine de çok korkuyorum. Yüksek cikarsa bebeğimin uzerinde olumsuz etki birakır mi diye. Cok üzgünüm kızlar. Bu durumu yaşayan var mı aranızda acaba 😔😔😔