Zezemeze almayın bence. Bende rahatsızlık duyuyordum, ama onları almak sanırım uyarılmaya sebep olup erken doğumu tetikliyormuş. Ne olduğunu sormadım açıkçası süt mü bilmiyorum ama henüz biz 26 haftalık olduğumuz için benim gözüm korktu biraz hiç ellemiyorum.