Kızceler mrb.okul öncesi öğretmeniyim.tüp Bebekle 9 haftalık hamileyim.bugün öğrencim ağladı oyunda düştüğü için.normalde bile hiç yapmam.oturduğum yerden kucağıma aldım 12 kg filan.çok zorlanmadım aslında ama çok korkmaya başladım.her zaman ki gibi sol tarafımda Ağrı'm var hafifte belimde.oldukça korkuyorum.