Bence sade içmelisiniz. Çünkü meyveli sodalarda tatlandırıcılar, aroma vermek için katkı maddeleri var. Hamileler için bir eğitime katılmıştım orada da doktor meyveli değil sade soda için dedi. Ben bazen bir dilim limon atıyorum içine, limon aroması oluşuyor. İsterseniz deneyin.