Nesekaya Temassız kullanıyorum, kulaktan ölçer 1 derece fazla ölçüyor üstelik kulağın içine sokup ölçmek gerektiği için çocuk ateşliyken izin vermiyor. Arkadaş aldı kulaktan ölçer ama her hastalıkta gelip benimkini istiyorlar çocuk ölçtürmediği için. Hastanelerde de temassız ile ölçülüyor. Acura kullanıyorum ben memnunum.