bilaloguzunannesi 25 haftalığız oğlum olacak çok heyecanlı geçiyor günlerim 9 haziran tahmini doğum 😍 peki siz ne oldunuz cinsiyetlerin belli mi
Bebek1 Ben de 26+2 yim ben de karnabahar yazıyor 😂erkek bebeğim olacak inşalalh doktorum 1-2 Haziran dedi ☺️
bilaloguzunannesi Bebek1 ben sezsryan düşünüyorum doktorum bana 1 2 haziran da doğum yapabilirsin dedi 😊
Frdugr0212 Kızlar gözünüz aydın büyütmüşsünüz sağ sağlimmm 7+5 im biz daha 2 gün sonra kiraz olucaz suan fasulyeyiz 🍒☺️☺️😅😅 rabbim sağlıkla kucağımıza almayı da nasip etsin ♥️
bilaloguzunannesi Frdugr0212 çok amin sağlıklı güzel hamilelik geçirip sağlıkla vaktinde kucagımıza alalım inşAllah 😍❤
Minikbirkalp bilaloguzunannesi bizim göstermedi kordonu bacak arasına alıp bağdaş kurmuş öğrenemedik ikili testte
bilaloguzunannesi Arzuarzu aynen bende hep dua ediyorum hazıran gelse de oğlumu sağlıkla vaktinde kucagima alayım 😍
bilaloguzunannesi Bebek1 evet ilk doğumum 8 aylık evliyim ilk hamilelik ben korkuyorum normal doğumdan ben istiyorum eşim de destekliyor önemli olan sonuç sağlıkla kucagımıza alalım 😊