Asliyildizli canım bende iki gün önce o kadar aşırı yaşadım ki 10 u buldu normal değil o kadarı diye hastaneye gittik serum aldım çok iyi geldi, doktor prilam yazdı gece yatmadan iki tane içeceksin dedi şükür bugün kahvaltı yaptım güzelce, ilacı ssk karşılamıyor eczaneden alabilirsin 57 tl sanırım