Canim bende öyleydim ilk zamanlar doymak bilmiyordum resmen. Normalde ekmek yemeyen ben ekmeği çok tükettim. 15 haftalık hamileyim ve 4 kilo aldim. Ekmegi kestim ben. Iki dilim en fazla o da çavdar ekmeği. Asitli seyler asla tuketmedigim halde bu kiloyu aldim. Herseyden bol ye ama ekmeği az ye. Inan doyuyorsun emin ol. Ekmek cok kilo yapıyor ve çok aciktiriyor.