22 olduk ama hala karnım dümdüz normal mi sizce ? Gerçekten piskolojim bozuldu ya sağlıklı olsun iyi olsun oğlum gerisi önemli değil de insan endişe ediyor ilk gebeliğim çokta zayıfım zayıfların hemen belli olur çıkar diyorlar 22 olduk hala dümdüz karnım bir küçük top kadar bile yok .