SelinzgrSgan Merhaba hanımlar ☺ Size birşey sormak istiyorum 23 haftalık hamileyim hamdolsun sıkıntım yok gebeliğimde fakat yürüyüş yapamıyorum en fazla 10 dk yürüyebiliyorum yavaş bi şekilde belli bi süreden sonra sancı tutuyo önce sağ sonra sol kasığımda afedersiniz ama altımada vuruyo özellikle sağ tarafım bacağım topallıcak dereceye geliyo kasık sancımdan benim gibi olan hanımlar varmı doktoruma söylemedim henüz önümüzdeki kontrolde bahsedicem aynı durumda olan varmı doktoruna soran varmı ?
cimennbayann SelinzgrSgan dışarda değil evin içinde dolaşmayı dene canım bi ara bende de oldu ama sormadım ben doktora 😔
Sulee1 SelinzgrSgan canım 29 3teym evde hiç oturmyorz neredeyse ama yürüyüşe de çıkamıyoruz hepimizde dert aynı tam çıkıyorum yoruluyorum sol kasıgm ve bacağım kasılıyo kramp giriyor 4 5 adım atıp bekleyerek yürüyüş yapıyorum. Haftada 3 gün 20 dk özellikle bebegin zekasında çok etkili kendini zorlamadan böyle yapabilirsn
Merve_Altuner SelinzgrSgan cnm bnde aynı dertten muzdaripim maalesef ama bnmkiler kasık ağrıları değil bnmki bacak ve kalça ağrısı kalçlarıma kramp giriyo yürüyemiyorum bide kansızlığım çok ilerlemiş iki adımda yoruluyorum nefes alamaz hale geliyorum bnde 22 haflalık hamileyim doktora falanda gitmedim normlmiş hamilelik kramplarıymış bide kız bebek hamileliğinde daha çok görülüyormuş
KezbanAyhanKorkmaz SelinzgrSgan canım yürüyüş yapman için daha erken Zaten son aylarda yapman iyi olur. Bende aynı haftalarda senin gibiydi anlattıklarını yaşadım doktora gitmedim direndim (ki hastanede çalışıyorum kadın Doğum bi alt katta😀) bi gün dayanamayıp acile gittim Doktor bi baktı benim sancım varmış ve serviksim açılmaya başlamış hemen istirahat ilaç filan raporluydum hep. 22 haftalıkken bi ayrıldım şuan 35 haftalığım hala çalışmıyorum. Bi sıkıntı kalmadı ama o aralar sürekli yattım. Tabi seninde böyle olacak diye birşey yok korkma ama doktora gidene kadar zorlama kendini yürüyecegim die suanda fırsat bulduğunda dinleneceğin haftalardasın😊
Birkelebek 10 dk bile olsa yuru bence kendini zorlamadan boylece belki zamanla daha da arttirirsin sureyi sakin ihmal etme sor mutlaka 🙄 ben yasamadim ama merak ettim nedenini
SelinzgrSgan Araştırdım da pek bişi çıkmadı ya çözemedim bi sıkıntım olsa yada hareket yasağı vs olsa yapmam yada anlarım nefes darlığı da yok gayet normal vücudum yürüdüğümde, sadece sancı yürütmüyo hareket etmesem yürümesem zorlanırmıyım doğumda bilmiyorum 😕
HidayetSeher Aynı şeyler bende de oluyo kasık ağrısı ve bacak aralarım resmen acıyo gibi hissediyorum 24 haftalık hamileyim geçen hafta doktoruma sordum kasıklarım ağrıyo bacak aralarım yürürkenfalan çok ayakta durduğum zamanlar yatakta dönerken bile hissediyorum dedim normal bebek büyüdükçe bu ağrıların olması dedi ama dayanılmıcak bi ağrı değil çok şükür
SelinzgrSgan HidayetSeher önceden bel agrım vardı hamilelikten önceleri fıtıktan süpheleniyordum araya hamilelik girince kaldı öyle doktorumda söylediğimde magvital verdi hafifledim fakat yürüyüş yapamayışımı çözemedim bi türlü
Dimplesgirll Canım normal bende yürüyemiyordum 25 haftamda 10 bin adım attım bebek yukarı çıktıkça rahatlıyacaksın
HidayetSeher SelinzgrSgan bilmiyorum ki canım ya normal dedi ağrı için korkutma kendini inşallah kolaycacık doğum yaparsın 🙂
Dilan SelinzgrSgan magnezyum ilacı kullanıyor musunuz kullanmıyorsanız onun eksikliğinden de olabilir. Bende de bacak ağrıları oluyordu doktorum magnezyum verdi şimdi 38 haftadayız çok fazla bacak ve bel agrısı yaşamıyorum
SelinzgrSgan Dilan kullanıyorum düzenli olarak mide ekşimesi yapıyo azcık onun dısında agrılarım hafifledi artık kolay kolay bel agrısı yasamıyorum yada cok hafif oluyor
SelinzgrSgan KezbanAyhanKorkmaz haklısın canım teşekkür ederim markete gitsem yeter suan zaten 😅😅 fazlasında gözüm kalmadı hava güzel olunca bunalıyom evde hava almaya çıkıyordum
Denizim SelinzgrSgan bende haftalar sonra ilk defa yurudum bugun 30dk eve sonerken biraz zorlandim dinlene dinlene geldim sonrasinda oyle cok yorulmuski 1saat uyudum🤦♀️