Ben gidiyorum gayet memnunum aynı gün ultrason işini hallediyorum tahliller içinde şehir hastanesinin kendi sitesinden bakıyorum anormal bı durum olmadığı içinde tahlilleri mi gostermeye gerek kalmiyor kız kardeşim düşük tehlikesinden yatmıştı refakatçi olarak basinda kaldım özel hastane konforunda doktorları olsun hemşireleri gayet iyiydiler düşüncem dogumumuda orda yapmak çevremde doğum yapan birkaç tanidigimda memnun kaldı