Uykuclimon Bende aglıyorum işin içinden çıkamıyorum sanki o lanet aşıyı vuruldgumdabebegime bişi olucak
Fatmalper1 Seras12 aha ben 2 3 haftadır sürekli ağlıyorum hayatta zevk alamıyorum kocam yanım da yokken ağlıyorum o varken çok sevdiğim için ağlıyorum hiç bişey yapmak istemiyorum çocuğa dair bile 😔😔
Seras12 Fatmalper1 benim yeni başladı bir kaç gündür böyleyim birde ilk aylarda yaşamıştım evde yalnız kaldıkça kafaya daha çok takıyorum ama kimseyi de görmek istemiyorum çok karmaşık bir durum :((
Kubrnr3 Seras12 cok normal canım esımın yaptı bütün hareketler bana batardı bagırır cagrırdım yenı yeni toplanıyorum ama arada yıne gelıyorlar
Seras12 Kubrnr3 aynen eşime karşı da çok agresifim sanki hep bana uymayan hareketler yapıyor gibi geliyor oysa ki çok naif davranıyor ben kendimi böyle gördükçe iyice kötü oluyorum elimde olmadan oluyor hersey :/
Ayseyu Seras12 işte tam bu noktada depresyona giricem 2,5 yaşındaki oğlum anne mama anne oyun anne çiş dediği için hevesim kaçıyor ona bile giremiyorum 🙈
Fatmalper1 Seras12 ben de öyle çok yalnızım eşim 11 de geliyor gece o gelene kadar ruh halim mahf oluyor zaten gelince de hemen yatıyoruz mecbur bakalım inşalllah uzun sürmez
AyaYlmazYldrm Seras12 bk sakin bni yanlis anlama yermk icin kesinlikle demiyorum cok bos zamamin var kafana herseyi takiyosun biran once kndine ugras bul bk nas duzlcksin