Aralıkta kürtaj. Ocakta adet gördüm. Ama bu ay adet olmadım. 5 gün gecıktı kızlarrr. 6 gün önce. Doktora gittim kan testi 0.600 cıktı. Yumurtlama oldumu acaba dıye progestron hormonuna da baktı malesef oda 0.50 çktı. Su an hala adet olmadım soğan suyu içmek ıstıyorum söktürsün diye. Sizce içmelimiyim beklemekten çok sıkıldım😔