ycllksa Kızlar 36+2 yiz . Karnım inmişti az aşağıya , biraz daha inmiş . Dün akşamdan beri korku aldı beni erken doğar mı diye. Normal mi yani erken doğum olurmu sizce ? Bu akşam gideceğim doktora ama gidene kadar sizden yardım alayım
cavrosay ycllksa canim merak etme endişelenme benim karnim taa 20 haftalikdan aşagida oldugunu söyluyor çevrem ve doktorum.şimdi 34 haftalik hamileyim ve yinede aşagida.yurüyemiyorum bile.36 ya kadar kesge kala bilsek🙂🙏🏻
Sedanur26 ycllksa kişiden kişiye değişir bence bu eğer ağrın sancın varsa bi doktora git kuzum Akşamı bekleme için rahat etsin ciğer geliştirici vurabilir belki yaramaz gelmek istiyorsa ama her karın inmesi Doğum işareti değildir içini ferah tut ☺️☺️
ycllksa Sedanur26 sancım yok çok şükür , doğumum sezeryan olacak zaten doktorum akşam çalışıyor gündüz yok 😔 haklısınn normal 23 marttı doktorun belirlediği ama inşallah ozamana kadar durur
ycllksa cavrosay ya küvezde kalıyor vs 36 da olmasına rağmen diyorlar ya o beni tedirgin ediyor çok.. 😔
cavrosay ycllksa inşallah vaktinde gelir canim.bence şimdi dogsa bilse kuvezde kalma olasiliği az.36 37 de dogum yapip hastaneden bebişiyle çikanlar var🙂