Kızlar doktorum saati çok önemli değil iki saat önce yada sonra fark etmez dedi ama hemşireler gebeler tam saatinde vurmalı diyor biliyorsunuz Ramazan geliyor oruç tutmak istiyorum ben iğnenin saatini akşama almak istiyorum öğlen 12 de vuruyorum başladığımdan beri. Benim sorum sizler iğne saatinde değişiklik yaptınız mı? Akşama alacağım gün öğlen 12 de vuruyum mu ? Vurusam günlük iki doz almış olucam vurmazsam 33 saat vurmamis olucam ki iğne 24 saat etkili. Kafam cok karışık yardımcı olacak biri var mi? İki düşüğüm oldu kan pıhtılaşmam var. Faktör 5 Leiden Heterozigot mutasyon tek gende 4.000 lik vuruyorum günde bir doz 19+1 günlük gebeyim