Hanımlar sezeryanla dogum yaptım estetik dikişmiş suan bandajlı daha önce olanlar bilirler bi arkadas dediki onda dısarda ip olmuyo yani dikiş aldırmıcan baska arkadasımda oluyor işte kaynadıktan sonra aldrmaya gitcen dedi nasıl oluyor bide doktor bandajını 2 gün sonra acabailşrsin dus alabilirsin demişti ama hemsire kuru tutmaya calıs dedi son olarakta orası dikişli vucut temizliğinde orayı ne yapıyorsunuz bnm henüz yeni ya