Kızlar merhaba. Geçen yıl 2 düşük yaptım. Biri 10 haftalıktı kalbi durdu ve kürtaj oldum. Diğeri 5 haftalıktı kendiliğinden düştü. Genetik araştırmalar sonucu herşey temiz sadece 2 genimde kanpıhtılaşması var 4G4G ve 1298C heterozigot çıktı.
Doktorum hamile kalmadan coraspirin 100 mg ve hamile kalınca da iğne önerdi. Fakat içime kurt düştü yetersiz olur mu diye. Aynı durumu yaşayanlar var mı pıhtılaşması olup bebeğine sağlıkla kavuşan arkadaşlarım neler yaptınız ? Erken gebelik testi alıp erken öğrenmek avantajlı mı durumlarda ?