ben burada okuduklarımdan yola çıkarak sancım sıklaşana kadar veya suyum geldikten sonra duş vs hazırlıklarımı yapana kadar gitmeyi düşünmüyordum. nişan gelse hiç gitmeyi düşünmüyordum sancıya suya kadar. ama doktorum bu üçünden biri olduğunda gel dedi. nst normalse açıklık yoksa doğum başlamıyorsa zaten eve git derler herhalde. o yüzden üç belirtiden biri olursa gidip kontrol ettireceğim içim rahat etsin ne olur ne olmaz.