Meraba güzel anne adayları. Sürekli burda okurken smdi bende yazıyorm hikayemi 😊 haziran da hamile oldgumu öğrendm çok sevndk kızıma kardeş geliyordu. Cok rahat bir hareketli hamilelik geçiriyrdm ne bulantı ne tiksinme sadece tansiyon sıkıntm vardı düşüyordu. Sekiz aya gelince benim tansiyonum yükselmeye basladı . 34 haftalıkken acile zor attm kendimi yüzde elde uyuşma oldu meğer tansyn 16/10 hemn idrarıma bakıldı protein kaçağı gebelik zehirlenmesi olmşm ogün acilden cıktm tansyn düşünce ertesii gün kontrolde tekrar kötü oldm ve yatış verildi. 4 gün yattım. Cıktm tekrar yükseldi tekrar yatrdılar böyle devam etti sürekli hastanede yatıp cıkmam. 38 hfta olmştm vizite gelen doktr seni artık doğuma alablrz bekletmeye gerek yok demişti dünyalar benm oldu çünkü cok yıpranmştm hastane ortamnda. Nebilirdimki suni sancının böyle zor oldgnu . 3 subat gündüz ikide doğuma girdim yavasdan sancıyı verdiler açılmalar basladı 3 4 derken suyumu patlattılar. Sancı okadar zorluyrdu ki belim koptu zannettim artık bagırmaya basladm bitarafdan kusuyordum.kızımdada cok kusmuştm doğmda. Saat oldu 23.00 açılma 5 cm . Sancı çekerken ayaga kalktm ve sancı girdikce squat yaptm . Cok farktti. Doktr kontrol etti ve hmen doğm haneye aldlr saat gece birde ıkın diyorlar ama hiç ıkınma isdeği olmadı bnde zorla ıkındım olmuyrdu bir saat uğrastık benim ve çocugun solunumu iyice düşmltü dr hadi tehlikeye giryrsnz güzel ıkın dedi bir gayretle ıkındm biraz karnıma çöktüler ve oğlum geldi dünyaya. 4 subat saat 2.10 da tarifsiz duygu çok şükr rabbime ikinci kez tattırdı bana .giydirdiler hemen kucagma verdler bi tarafdan dikiş atılıyrdu snrada odamza çıktık. Öncelikle ben hastaneden ve doktrlardan cok memnun kaldm doktrundan ebesinden tut temzlikçisne kadar okdr yardmcı oldlar ki bana Allah razı olsn özelde yaptm sanki .21 günlk olduk bile darısısı sizlere olsun🤗