Happyprincess kuzum erken doğum riski var, 20lik diş zaten zor bi çekimdir o yüzden kimse almak istemez bu riski. 2.trimestr dışında işlem yapamıyoruz zaten. Augmentin rahatlatır bebege geçecek bir ilaç da değil korkma. Dogumdan sonra halledilir inş içini ferah tut🥰